Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart poprzez budowanie meldunków, które są grupami kart z trzema lub więcej seriami (ten sam kolor w kolejności rosnącej lub malejącej) lub trzema lub więcej kartami tego samego rodzaju. Przykładem runa może być as trefl, dwójka trefl i trójka trefl. Setem może być siódemka kier, siódemka trefl i siódemka karo.
Dziesięć kart jest zwykle rozdawanych graczom. Pozostałe karty są umieszczane zakryte na stosie zwanym zapasem. Gracze próbują wykonać biegi, sety lub odłożyć karty. Odkładanie kart oznacza umieszczanie ich na innych układach na stole. Jeśli nie jest to możliwe, można również rzucić karty na stos na środku stołu.
Gracze muszą jako pierwsi wyłożyć wszystkie karty, aby zostać zwycięzcą. Pozostali gracze otrzymują karę za trzymanie kart, gdy zwycięzca został ogłoszony. Karty figur otrzymują 10 punktów, asy jeden punkt, a pozostałe otrzymują osiem punktów. Gracz z najniższym wynikiem wygrywa.
Podstawowe zasady i strategia
Czysta sekwencja to najlepsza kombinacja. Zawiera trzy karty z tego samego koloru iw kolejności. Najlepiej jest również, aby gracze wykonywali runy z kartami w środku koloru. O wiele łatwiej jest tworzyć sekwencje przy użyciu tych kart, niż przy użyciu wysokich lub niskich.
Najlepszym pomysłem jest wyrzucanie kart, które są najbardziej wartościowe. Robienie tego w szybki sposób powoduje, że ręka jest wypełniona kartami o niskiej punktacji.
Zasady remika często zależą od wyboru graczy. Mogą zdecydować, ile rund i kiedy gra powinna się zakończyć na podstawie wyniku. Remik jest zabawny i prosty mobilna gra w kasynie.