Pariplay i Ainsworth rozszerzają partnerstwo, aby uruchomić w Kanadzie


Pariplay, spółka zależna NeoGames, rozszerzyła sojusz z Technologia gier Ainsworth w celu udostępnienia kolekcji treści kasyna dostawcy w Kanadzie. Poprzez platformę agregacji Fusion, kanadyjskiej sieci Pariplay mobilne aplikacje kasynowe uzyska teraz dostęp do biblioteki gier kasynowych Ainsworth.
W komunikacie prasowym obu firm nowy kontrakt między Pariplay i Ainsworth wzmocni ich obecność na rynku kanadyjskim. Zawartość platformy Fusion jest już dostępna w Ontario i Albercie, z planami rozszerzenia na inne rynki regulowane. Ta umowa rozszerza istniejącą wcześniej umowę, dzięki której treści Ainsworth są dostępne w LatAm za pośrednictwem Pariplay.
Gra równorzędna wspomniał, że wybór gier Ainsworth zyskuje na popularności w sektorze stacjonarnym, a jego produkty online są dobrze przyjmowane przez graczy i operatorów na wielu rynkach. Ponadto zauważyli, że Fusion, ich platforma dystrybucji gier, zawiera tysiące tytułów wiodących deweloperów, a także zbiór narzędzi, które zwiększają wrażenia graczy.
Przemawiając podczas premiery, dyrektor handlowy Pariplay na Amerykę Północną, Shivan Patel, skomentował, że ich współpraca z Ainsworth była całkiem udana, ponieważ ich treści dobrze sobie radziły na rynkach, na których zostały wprowadzone.
„Przedłużenie umowy w celu uruchomienia ich portfolio w Kanadzie jest świadectwem sukcesu naszej współpracy i pozwala nam dalej rozwijać naszą ofertę dla naszych partnerów-operatorów w regionie” – kontynuował Patel.
Ze swojej strony Jason Lim, dyrektor generalny Ainsworth ds. Gier cyfrowych i internetowych, stwierdził, że Pariplay pomaga firmie w szybkim udostępnianiu jej treści klientom na całym świecie. Lim skomentował, że rozszerzenie ich partnerstwa w Kanadzie było łatwe, a firma nie może się doczekać rozwoju ich relacji.
Ta nowa umowa pojawia się, gdy Pariplay był zajęty zawieraniem umów z operatorami w innych jurysdykcjach. W marcu internetowy agregator treści podpisał niedawno umowę z DraftKings w New Jersey, co jeszcze bardziej rozszerzyło jego zasięg rynkowy w Stanach Zjednoczonych. Wcześniej firma zawarła również partnerstwo z Betsson Group, aby umożliwić operatorowi dostęp do całego portfolio Wizard Games z ponad 15 000 tytułów gier.
Powiązane wiadomości
