HiPay to dostawca płatności z siedzibą w Paryżu we Francji. Akceptuje płatności w ponad 150 walutach i 200 metodach płatności w kanałach sklepowych, internetowych i mobilnych za pomocą jednej integracji. Jego wyjątkową cechą jest zdolność dostosowania się do najnowszych trendów technologicznych. Warto zauważyć, że na nowo opracowuje tradycyjne metody zapobiegania oszustwom dzięki dostosowywanemu systemowi punktacji, który łączy płatności i reguły biznesowe z uczeniem maszynowym.
Dostawca usług płatniczych opowiada się za tym, że płatność to coś więcej niż procesy. W związku z tym ściśle współpracuje ze sprzedawcami, aby zwiększyć przychody, minimalizując ryzyko, zwiększając liczbę konwersji i zwiększając wskaźniki sukcesu. Dzięki wiodącej w branży analizie danych może zapewnić przydatne, cenne informacje na temat rozwiązania płatniczego w oparciu o specyficzne potrzeby sprzedawcy.