Aplikacje kasynowe

February 11, 2022

Gry na iOS wygenerowały blisko 1 mld USD podczas pandemicznego szczytu w USA

Katarzyna "Kasia" Nowak
WriterKatarzyna "Kasia" NowakWriter
ResearcherAmara NwosuResearcher

GameRefinery, renomowana organizacja zajmująca się analizą danych dotyczących gier społecznościowych, oraz LiftOff, firma zajmująca się optymalizacją i marketingiem aplikacji mobilnych, ujawniły w tym tygodniu wyniki dotyczące tego, jak gry społecznościowe radziły sobie podczas kryzysu zdrowotnego.

Gry na iOS wygenerowały blisko 1 mld USD podczas pandemicznego szczytu w USA

Badanie wykazało, że użytkownicy iOS w Stanach Zjednoczonych wydali około 1 miliarda dolarów na darmowe gry społecznościowe aplikacje kasynowe od 1 sierpnia 2020 r. do 31 lipca 2021 r. Choć może to wydawać się sprzeczne, darmowe aplikacje zarabiają pieniądze z różnych źródeł.

Ludzie są zwykle atakowani reklamami, których używają producenci aplikacji, aby odzyskać swoje koszty. Gracze mogą również dokonywać zakupów w aplikacji, aby rozwijać swoją rozgrywkę lub status w grze.

We wspomnianym 12-miesięcznym okresie dochody z aplikacji z gier społecznościowych osiągnęły nowy rekord w wysokości 990 milionów dolarów.

Objaśnienia dotyczące gier społecznościowych

Międzynarodowe Stowarzyszenie Gier Społecznych definiuje gry społecznościowe jako te, w które można grać online lub na urządzeniach mobilnych i które zawierają element społecznościowy.

Ludzie zazwyczaj grają ze znajomymi lub bezpośrednio przeciwko nim, angażują się w tablice liderów, czaty lub dyskutują i porównują postępy za pośrednictwem sieci społecznościowej. Poprawiają wrażenia z gry, umożliwiając graczom grę z innymi lub przeciwko innym, jednocześnie lub z przerwami.

Rozkładanie liczb

Według GameRefinery w tym okresie i w 239 zbadanych aplikacjach społecznościowych użytkownicy mieli ponad 83 miliardy wyświetleń reklam. Aby uzyskać więcej informacji, użytkownicy kliknęli blisko 1,1 miliarda reklam.

Joel Julkunen, szef działu analityki gier w GameRefinery, powiedział, że to nic dziwnego kasyno mobilne Aplikacje zyskują na popularności na całym świecie, biorąc pod uwagę wpływ, jaki globalna pandemia wywarła na gry.

Powiedział również, że ponieważ widzą wzmożony ruch na tym konkretnym rynku, bardzo ważne jest, aby deweloperzy mobilni i marketerzy z tej konkretnej branży przeanalizowali te nowe spostrzeżenia w celu wdrożenia strategii długoterminowych.

Dochodzenie wykazało, że nawet gdy wskaźniki szczepień wzrosły, a Stany Zjednoczone powróciły do pewnego rodzaju normalności na początku 2021 roku, gry społecznościowe nadal wykazywały pozytywny trend. Według GameRefinery zarobki branży w drugim kwartale 2021 roku wyniosły ponad 260 milionów dolarów.

Być może bardziej niepokojący dla marketerów jest fakt, że przeciętny użytkownik gier społecznościowych jest starszy niż przeciętny użytkownik jakiegokolwiek innego gatunku gier. Według Refinery, podczas gdy populacja użytkowników jest podzielona w proporcji 50/50 między mężczyzn i kobiety, ponad połowa graczy społecznościowych jest w wieku powyżej 45 lat.

Podczas gdy badania ujęły to w korzystnym świetle, twierdząc, że pokazują one, że społeczna „kategoria gier jest bardzo atrakcyjna”, najbardziej poszukiwaną grupą demograficzną w branży reklamowej od dawna jest grupa w wieku od 18 do 34 lat.

Koszty pozyskania użytkownika

Podczas pandemii aplikacje społecznościowe wydały dużo pieniędzy na pozyskiwanie użytkowników. Gdy aplikacje rywalizują o zalew nowych użytkowników, średni koszt instalacji (CPI) wyniósł 11,09 USD. Współzałożyciel Triwin, Wayne Qin, uzasadnił to, stwierdzając, że wysokiej jakości użytkownicy zwykle oznaczają wyższy wskaźnik CPI.

Ostatnie modyfikacje protokołu IDFA firmy Apple są kluczowym problemem dla branży gier społecznościowych na iOS (identyfikator dla reklamodawców). Firma Apple wprowadziła funkcję „Ogranicz śledzenie reklam” w systemie iOS 10 dla klientów, którzy nie chcą być monitorowani przez reklamy.

Pod koniec 2020 roku Apple ogłosił, że około 20% jego użytkowników aktywowało opcję, która powstrzymuje niektóre reklamy gier społecznościowych przed dotarciem do tych osób. W rezultacie badania Refinery przewidują, że w przyszłości „Android będzie wypychał iOS jako preferowaną platformę dla aplikacji kasynowych”.

About the author
Katarzyna "Kasia" Nowak
Katarzyna "Kasia" Nowak
About

Kasia Nowak, pochodząca z historycznego Krakowa, jest ekspertem w dziedzinie lokalizacji kasyn online w Polsce. Dzięki połączeniu tradycyjnych wartości z nowoczesną wiedzą o grach, rewolucjonizuje polskie doświadczenia z kasyn online.

Send email
More posts by Katarzyna "Kasia" Nowak
undefined is not available in your country. Please try:

Aktualności

Ewolucja kodów do gier: od haseł po korzyści promocyjne
2024-04-16

Ewolucja kodów do gier: od haseł po korzyści promocyjne

Wiadomości